Im not gonna apologize

Har rett og slett ikke tid til å drive å skrive her, blir sikkert å skrive verdens lengste innlegg når jeg sitter på flyet hjem – hvis jeg kommer meg hjem da… Skal helt ærlig innrømme at jeg er livredd flyet mitt ikke skal gå pga den forbanna vulkanen på Island.

Men nå er det tilbake til pakkinga gitt! Norge på torsdag!! Woooho!

 pupppyyyyy

Posted on May 23, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Hei søta! Har du kommet deg hjem enda? Spent på å høre åssen det har gått. Kan tenke meg det smakte godt med norsk mat igjen!! :-D

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

